Vi ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år!

Vi selger matvarer som kan forringes av temperatursvingninger eller feil oppbevaring. Derfor kan vi dessverre ikke tilby noen form for bytte eller retur av varer etter at disse er kjøpt hos oss. Vi ønsker å garantere den beste kvaliteten på våre produkter og det forutsetter at vi har full kontroll på hvordan våre produkter oppbevares  fra produsent til butikkhyllen. Varer med påvist feil eller mangler vil fortsatt kunne byttes mot fremlagt kvittering.

Du er ansvarlig for risikoen og kostnaden ved retur til oss. Send varen i originalforpakning godt emballert. Retur som sendes i oppkrav hentes ikke ut av oss. Husk å legge ved kjøpsbevis i tillegg til utfylt angreskjema. Du får tilsendt angreskjema per e-post sammen med ordrebekreftelsen. Angreskjema kan også skrives ut her eller nederst på våre nettsider. Dersom årsaken er feil på varen, vennligst angi en tydelig feilbeskrivelse. Dersom årsaken til retur er en feil ved varen(e) eller en feil ved ordren, vil vi tilbakebetale dine returkostander.

Retur sendes til:
Olivenlunden AS
Olivenlunden 1830 – Hovedlager c/o Oslo Produksjon og Tjenester AS (OPT)
Østre Aker vei 24 B,
0581 OSLO

Retur av og reklamasjon på varer som er skadd, har forringet kvalitet eller brutt emballasje skjer gjennom nettbutikken for varer kjøpt på nett eller/og i butikk . Rutiner for angrerett og retur i nettbutikken står forklart under “Angrerett og retur”. Ved retur, takk for at dere informerer web@olivenlunden.no om at en pakke er sendt i retur.

Uavhentede pakker
Pakker som ligger på utleveringssted mer enn syv kalenderdager fra hentemelding er sendt blir returnert. Hvis du unnlater å hente din pakke, vil du bli trukket et ekspedisjonsgebyr på NOK 99,- før den resterende ordresummen overføres til din konto. For ordre under 100 NOK svarer ekspedisjonsgebyret til ordrens verdi. For ordre under 100 NOK vil du dermed ikke få tilbake pengene du har betalt dersom du ikke henter pakken din.